Ambitia Nissan in Europa
25.09.2013
        
Distribuie acest articol!   

Obiectivul Nissan de a deveni marca auto asiatica numarul unu in Europa pana in 2016 are sanse de concretizare, avand in vedere pozitia de lider detinuta deja pe pietele din Marea Britanie, Franta, Spania si Italia. „In ciuda scaderii generale a pietei, Nissan a inregistrat o cota de piata record anul trecut si avem motive sa credem ca vom realiza acelasi obiectiv si in 2013”, a declarat Guillaume Cartier, vicepresedinte in cadrul diviziei de vanzari si marketing Nissan Europa.

Nissan este constructorul auto din afara Europei cu una dintre cele mai puternice prezente pe continentul european, numarand un total de peste 14.500 angajati in domenii legate de constructia de automobile: design, cercetare si dezvoltare, productie, logistica, vanzari si marketing. Anul trecut, in uzinele Nissan din Marea Britanie, Spania si Rusia s-au construit peste 695.000 automobile, de la mini-MPV-uri pana la crossovere, SUV-uri si vehicule utilitare. In prezent, Nissan comercializeaza in prezent 24 modele pe pietele europene.

Combinand un design indraznet cu un interior premium avangardist, concept car-ul Friend-Me (foto) reprezinta un exercitiu fascinant de reprezentare a masinii viitorului. Inspirat de procesul Nissan din care au provenit alte doua modele ce au schimbat regulile jocului, Friend-Me simbolizeaza viitoarea generatie de design Nissan, explorand in egala masura posibilitatile oferite de un interior complet conectat si interactiv.

Creat in jurul nevoilor si dorintelor unor pasageri conectati in permanenta la internet, Friend-Me implica pasagerii masini in fiecare etapa a calatoriei, pozitionandu-se drept un centru al informatiei si divertismentului.

Distribuie acest articol!