Nu mai este un secret pentru nimeni ca Volkswagen lucreaza la crearea propriului brand low cost. Heinz-Jakob Neusser, director de dezvoltare la Volkswagen Group, a anuntat zilele trecute ca noul brand ar putea fi dezvaluit in cursul anului viitor.
Succesul celor de la Renault cu marca Dacia ii determina pe germani sa accelereze ritmul, avand in vedere ca au inca mult de lucru, dupa cum chiar Neusser a declarat recent, pentru Autocar. Volkswagen va lansa un nou brand, ale carui modele vor fi fiabile si, in traditia casei, foarte bine pozitionate la capitolul calitate. In acelasi timp, aceste modele vor trebui sa atraga o clientela cat mai numeroasa din zona de intrare in gama, prin preturi atractive.
De obicei strategia aplicata in categoria low cost presupune folosirea cat mai multor piese si subansamble deja existente (de la generatii anterioare). Prin urmare, Grupul Volkswagen n-ar trebui sa aiba nicio problema de ordin tehnic la crearea propriei game low cost. Iar iesirea in public ar trebui sa se intample nu peste mult timp. Cum spuneam, Neusser a anuntat deja ca marca low cost de la Volkswagen are mari sanse sa fie dezvaluita "in urmatoarele 12 luni"!