Vanzarile Honda in Romania - cea mai mare crestere in 2015
22.01.2016
        
Distribuie acest articol!   

Ca o confirmare a evolutiei pozitive de la finele anului 2014, atunci cand Honda Trading Romania a reusit sa inregistreze prima crestere dupa cinci ani dificili pentru piata auto din Romania, rezultatele de la fnalul anului demonstreaza o revenire accelerata pentru Honda. Volumul total de 830 de unitati comercializate in 2015 reprezinta o crestere cu 59% fata de cele 523 unitati livrate in 2014. Cel mai popular model din gama Honda ramane SUV-ul CR-V, cu 295 de unitati, urmat de Civic 4D, cu 244 de unitati, si Civic 5D, cu 191 de unitati.

SUV-ul CR-V inregistreaza o crestere de 19% fata de vanzarile din 2014, modelul beneficiind si de un facelift optic si tehnic aplicat in primavara anului 2015. Printre noutatile principale aplicate noului CR-V se numara noul propulsor diesel 1.6 i-DTEC bi-turbo ce produce 160 CP si noua transmisie automata cu 9 trepte. In conditiile in care transmisia automata pentru noul CR-V a fost disponibila abia din vara anului trecut, SUV-ul Honda are potentialul de a mentine cel putin aceeasi crestere in decursului anului 2016 gratie unei game complete de motorizari si echipari disponibile pe tot parcursul anului.

Versiunea Sedan a compactei Civic a avut cea mai spectaculoasa evolutie in gama Honda reusind sa se impuna ca o solutie populara in segmentul sedanurilor compacte cu motorizari pe benzina. Din totalul de 244 de unitati livrate, 186 de unitati au fost livrate prin intermediul Programului Rabla. La nivel de gama, Honda a livrat un total de 281 de unitati prin Programul Rabla, o crestere de 243% fata de 2014.
Un alt model care a primit un facelift anul trecut este Civic Hatchback, ale carui vanzari au inregistrat o crestere de 19% gratie modificarilor de ordin optic si tehnic aplicate. In acelasi timp, Civic 5D a fost si primul model din gama Honda care a beneficiat de aportul noului sistem de infotainment Honda Connect, bazat pe un sistem de operare Android.

„Cresterea vanzarilor din 2015 a venit ca urmare a unei strategii de piata adaptata preferintelor clientilor din Romania. Am mizat pe pragmatism prin noul Civic Sedan, pe performanta si rafinament prin noul CR-V si nu in ultimul rand pe pasiune prin spectaculosul Civic Type R. Acesta din urma a reprezentat o surpriza foarte placuta pentru noi atat prin prisma performantelor de exceptie cat si prin faptul ca a reusit sa atraga un numar de 7 clienti in doar trei luni de disponibilitate pe piata din Romania“ a declarat Ionut Lupu, director comercial Honda Trading Romania.

Distribuie acest articol!