Volkswagen va trebui sa cheltuiasca alte 3 miliarde de dolari pentru a readuce in parametrii legali o serie de automobile dotate cu motor diesel si vandute in Statele Unite. Astfel, totalul facturii in scandalul Dieselgate se va ridica la aproximativ 30 de miliarde de dolari.
Si astfel, desi au trecut mai bine de doi ani de cand a izbucnit scandalul Dieselgate, gigantul german nu pare sa poata depasi acest imens impas si sa se concentreze pe mult trambitata sa transformare intr-un producator de automobile electrice.
Suplimentarea cheltuielilor cu 3 miliarde de dolari vizeaza reparatii la modelele afectate de scandalul emisiilor, reparatii ce se dovedesc a fi mai dificile decat se astepta initial si care se pare ca necesita mai mult timp. Anuntul aceste suplimentari neasteptate au avut efect, zilele trecute, si asupra actiunilor companiei, care au scazut vineri cu 3%. Firesc, avand in vedere ca o asemenea decizie nu afecteaza doar veniturile si balanta disponibilitatilor, ci si credibilitatea Volkswagen, oricum grav afectata.