Dacia, pe locul 2 in Franta, la serviciile post-vanzare

9 iunie 2010

Sursa: Dacia



Dacia s-a clasat pe locul 2 in clasamentul marcilor realizat de revista franceza AutoPlus in functie de nivelul de satisfactie al clientilor fata de calitatea serviciilor post-vanzare. Un grup de 32.000 de respondenti si-a exprimat opiniile in legatura cu reteaua autorizata a constructorilor prezenti pe piata franceza, demonstrand, dupa cum afirma jurnalistii francezi, ca „low cost” nu rimeaza cu „low service”.

Ancheta s-a realizat in perioada 22 septembrie 2009 – 18 martie 2010. Criteriile care au stat la baza alcatuirii clasamentului au fost: calitatea interventiilor si raportul calitate/pret, timpul necesar pentru a obtine o programare in service, amabilitatea personalului si durata interventiei. Dacia a obtinut 16 puncte, in conditiile in care nota maxima posibila a fost 20.

La sfarsitul lunii aprilie 2010, aceeasi revista a publicat rezultatele unei anchete privind nivelul de satisfactie al posesorilor de vehicule, in functie de marca si de model. In clasamentul pe marci, Dacia s-a situat pe locul 3, iar in cel pe modele, Dacia Sandero a obtinut locul 6. Ancheta a avut in vedere numarul de incidente semnalate de posesorii de vehicule (probleme ale grupului moto-propulsor, accesorii electrice sau electronice, finisaje de interior sau de caroserie, frana, suspensii sau tinuta de drum), durata de imobilizare pentru reparatii sau regretul deciziei de achizitie a unui anumit model.

Top 10 servicii post-vanzare in Franta
 1. Honda 16,8
 2. Dacia 16,02
 3. Mazda 15,84
 4. Toyota 15,52
 5. SEAT 15,18
 6. Suzuki 15,16
 7. Kia 15,1
 8. Volvo 15
 9. Skoda 14,98
10. MINI 14,88