Așa cum relatam recent, Audi lucrează în prezent la viitorul său model electric de intrare în gamă. Un prototip tocmai a fost surprins zilele trecute, în timpul testelor rutiere. Deși camuflat, acesta și-a dezvăluit liniile, care amintesc de un model anterior al mărcii…
Numele acestui model electric mai accesibil este necunoscut sau cel puțin nu este confirmat oficial la momentul actual.
În viitorul apropiat, Q4 e-tron nu va mai fi modelul electric „mic” de la Audi. Cel care va fi poziționat sub el va înlocui actualele modele termice A1 și Q2.
Ca de obicei în astfel de situații, zvonurile sunt omniprezente, sugerând deja revenirea numelui A2 în gamă. În logica nomenclatorului actual de la Audi, ar trebui să se numească A2 e-tron, desigur.
Prototipul observat recent la teste avea dificultăți în a-și ascunde formele, care trimit la Volkswagen ID.3. Mergând puțin mai departe în urmă, amintesc chiar de celebrul Audi A2, cu a sa capotă înclinată, spațiu generos pentru cap și pavilion rotunjit.
Din punct de vedere tehnic, lucrurile sunt încă neclare. Potrivit jurnaliștilor de la publicația Autocar, acest viitor Audi A2 e-tron (am ales să-i spunem așa, cât timp nu-i știm numele oficial) ar trebui să fie dezvoltat pe platforma MEB a Grupului Volkswagen.
Această bază tehnică este deja utilizată pe scară largă în cadrul grupului, în special la ID.3, ID.4 și ID.5, dar și la Cupra Tavascan, Audi Q4 e-tron, Skoda Elroq, ba chiar și la Ford Capri. Prin urmare, ne putem aștepta să vedem sisteme de propulsie familiare, iar Audi ar putea opta în special pentru baterii de 58 și 79 kWh.
Cu toate acestea, noul model nu va fi un văr deghizat în cadrul grupului german. CEO-ul Audi, Gernot Döllner, a dezvăluit că această mașină va viza o bază de clienți specifică. „Cred că Audi poate avea o ofertă cu adevărat premium în segmentul A”, a spus el. De asemenea, a confirmat că marca nu va reveni pe segmentul modelelor de oraș, pe care îl lasă în seama brandurilor surori Volkswagen și Škoda.



















